کلید دوپل صنایع آسیا الکتریک مدل کریستال صدفی صنایع آسیا الکتریک / کلید و پریز صنایع آسیا الکتریک

  5  از  1  رای
دسته بندی : کلید و پریز
رنگ :
اندازه :
گارانتی :
حداقل سفارش :
1 عدد
حداکثر سفارش :
100 عدد
فروشنده :
دنیای نور
زمان تحویل:
1 الی 5 روز کاری
  • ابعاد : مدل توکار
  • جنس بدنه : پلاستیک فشرده
۵۷,۰۰۰ تومان
براي اطلاعات بيشتر،ميتوانيد اين محصولات را در سايت اختصاصي آن مشاهده نماييد
کلمات کلیدی :  کلید , دوپل , صنایع , آسیا , الکتریک , مدل , کریستال , صدفی , کلید دوپل , کلید صنایع , کلید آسیا , کلید الکتریک , کلید مدل , کلید کریستال , کلید صدفی , دوپل کلید , دوپل صنایع , دوپل آسیا , دوپل الکتریک , دوپل مدل , دوپل کریستال , دوپل صدفی , صنایع کلید , صنایع دوپل , صنایع آسیا , صنایع الکتریک , صنایع مدل , صنایع کریستال , صنایع صدفی , آسیا کلید , آسیا دوپل , آسیا صنایع , آسیا الکتریک , آسیا مدل , آسیا کریستال , آسیا صدفی , الکتریک کلید , الکتریک دوپل , الکتریک صنایع , الکتریک آسیا , الکتریک مدل , الکتریک کریستال , الکتریک صدفی , مدل کلید , مدل دوپل , مدل صنایع , مدل آسیا , مدل الکتریک , مدل کریستال , مدل صدفی , کریستال کلید , کریستال دوپل , کریستال صنایع , کریستال آسیا , کریستال الکتریک , کریستال مدل , کریستال صدفی , صدفی کلید , صدفی دوپل , صدفی صنایع , صدفی آسیا , صدفی الکتریک , صدفی مدل , صدفی کریستال , کالابرق اردبیل , الکتریکی اردبیل ,
معرفی اجمالی محصول

صنایع آسیا الکتریک / کلید و پریز صنایع آسیا الکتریک

☀️کلید و پریز آسیا مدل کریستال صدفی ☀️کلاسیک☀️زیبا☀️بادوام

ویژگی‌ ظاهری کلید و پریز آسیا مدل کریستال صدفی



کلید و پریز آسیا مدل کریستال صدفی طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. علاوه بر این دارای زیبایی و قیمت بسیار مناسبی است؛ بنابراین اگر زیبایی و خاص بودن کلید و پریز منزل یا محل کارتان خیلی برای شما حائز اهمیت است، در هنگام خرید کلید و پریز ما به شما کلید و پریز آسیا مدل کریستال صدفی را پیشنهاد می‌کنیم.
 

ویژگی‌ های کلید و پریز آسیا مدل کریستال صدفی



 

از ویژگی‌های خاص و شاخص این محصول که موجب برتری آن نسبت به نمونه‌های مشابه و محبوبیت آن میان مشتریان شده است داشتن مکانیزم کوچک‌تر، نصب بسیار آسان و جلوگیری از خطر برق‌ گرفتگی می‌باشد. این محصول همچنین دارای کیفیت بسیار بالا و طول عمر قابل توجهی است. کید و پریز آسیا کریستال صدفی با استفاده از بهترین متریال و تکنولوژی‌های روز دنیا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی طراحی و تولید شده است. به همین دلیل می‌تواند به خوبی با نمونه‌های خارجی مشابه خود از نظر کیفیت و زیبایی رقابت کند. طریقه نصب این کلید و پریز، توکار است و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده درجه یک است. از این رو افرادی که می‌خواهند جلوه‌ای زیبا به محیط منزل خود با هزینه کمتر ببخشند می‌توانند این محصول را انتخاب کنند و شاهد زیبایی بی‌نظیر آن باشند. بر خلاف تصور خیلی از افراد کلید و پریزها هر چند کوچک هستند اما می‌توانند به نوبه خود در نمای بیشتر دکوراسیون داخلی مؤثر باشند؛ بنابراین باید در انتخاب آن‌ها دقت نمود که متناسب و هماهنگ با سایر المان‌ها در فضای منزل به ویژه دیوارها باشد. اگر به دنبال انواع کلید و پریز جدید و کلید و پریز طرح قدیم هستید فروشگاه دنیای نور میتواند بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد کند.





 

طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
   
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
   
   
کیفیت مکانیزم: درجه 1

عمومی

  • ابعاد
    مدل توکار
  • جنس بدنه
    پلاستیک فشرده
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • کلاسیک

نقاط قوت

  • کیفیت بالا
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.