محافظ برق صوتی تصویری 5 متری 6 خانه آترون با کابل ATRON VOLTAGE PROTECTOR 5 M

  5  از  1  رای
برند : آترون
رنگ :
اندازه :
گارانتی :
حداقل سفارش :
1 عدد
حداکثر سفارش :
10 عدد
فروشنده :
دنیای نور
زمان تحویل:
1 الی 5 روز کاری
  • ابعاد : mm150*130
  • جنس بدنه : ABSفشرده
  • سایر توضیحات : استاندارد 24 ماه ضمانت 10 آمپر محدوده قطع 250و175
۳۵۲,۰۰۰ تومان
براي اطلاعات بيشتر،ميتوانيد اين محصولات را در سايت اختصاصي آن مشاهده نماييد
معرفی اجمالی محصول

ATRON VOLTAGE PROTECTOR 5 M

محافظ صوتی و تصویری آترون 6 خانه 5متری

محافظ صوتی و تصویری آترون یکی از محصولات تولیدی شرکت آترون الکتریک است. همه ما می‌ دانیم که لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلویزیون در برابر نوسانات مختلف برقی آسیب‌ پذیر می‌ باشند. بنابراین داشتن محافظی که بتواند ولتاژ را تنظیم کند و از خرابی آن‌ ها پیشگیری کند، بسیار ضروری است. یکی از انواع محافظ‌ های پرکاربرد و محافظ صوتی و تصویری آترون است. این نوع از محافظ برق ها دارای نوعی محافظ ولتاژ داخلی می‌ باشد که هنگام نوسانات برق جریان برق را قطع و پس‌ از بازگشت جریان برق به شرایط و ولتاژ عادی مجدد جریان وصل می‌ شود.

خرید محافظ صوتی و تصویری آترون 6 خانه 5متری

 محافظ صوتی و تصویری آترون  لوازم برقی مختلف مانند کامپیوتر، لپ‌ تاپ، تلویزیون، یخچال فریزر و غیره را در برابر نوسانات جریان برق محافظت می‌ کند، چون جریانات برق شهری همواره در خطر نوسانات و آسیب‌ دیدگی ناشی از رعد و برق می‌ باشد. بنابراین لوازم الکتریکی نیز در خطر سوختن و خرابی قرار می‌ گیرند. به‌ همین دلیل است که یک محافظ خوب می‌ تواند هنگام چنین نوسانات جریان برق را قطع کرد.  و پس‌ از بازگشت جریان به ولتاژ عادی مجدد آن را وصل کند و از خرابی و سوختگی لوازم الکتریکی جلوگیری شود. با وجودی‌ که خرید یک محافظ صوتی و تصویری نیاز به تخصص و دانش فنی ندارد. اما دانستن نکات مهم در خصوص آن می‌ تواند شما را در خرید یک محصول باکیفیت و بادوام راهنمایی کند.

علاوه‌ بر کیفیت محصول باید سعی کنید محافظی را بخرید که دارای کابل مرغوب و جنس بدنه مقاوم است، چون در صورت خرابی و کیفیت پایین ممکن است به موقع و درست عمل نکند و لوازم برقی شما آسیب ببیند. به این نکته دقت کنید که انواع محافظ صوتی و تصویری آترون معمولاً بین پنج ثانیه الی دو دقیقه دارای زمان تاخیر هستند.

 این نوع از محافظ‌ ها بر خلاف محافظ‌ های یخچال به یک به قطع شدن جریان به‌ صورت موقت نیاز دارند، پس بهتر است دارای کلید قطع و وصل جریان الکتریسیته باشند تا در هنگامی‌ که شما از منزل خارج می‌ شوید یا به مدت طولانی‌ مدت، با استفاده از این کلید جریان الکتریسیته ورودی به این محافظ‌ ها قطع شود.

عمومی

  • ابعاد
    mm150*130
  • جنس بدنه
    ABSفشرده
  • سایر توضیحات
    استاندارد 24 ماه ضمانت 10 آمپر محدوده قطع 250و175
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • استاندارد

نقاط قوت

  • باگرانتی
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.