جک اتوماتیک پارکینگ مدل سورنا 400 جک بازویی درب

  5  از  2  رای
برند : وینتا
دسته بندی : جک پارکینگی
رنگ :
اندازه :
گارانتی :
فروشنده :
دنیای نور
زمان تحویل:
1 الی 5 روز کاری
  • ابعاد : ۰.۸x۰.۱۲x۰.۰۹ متر
  • جنس بدنه : آلمنیوم سخت
  • سایر توضیحات : پر قدرت
۱۱,۵۸۵,۰۰۰ تومان
1 عدد در انبار باقیست - پیش از اتمام بخرید
براي اطلاعات بيشتر،ميتوانيد اين محصولات را در سايت اختصاصي آن مشاهده نماييد
معرفی اجمالی محصول

جک بازویی درب

قدرت موتور پرقدرت AC 220v جک بازویی سورنا قادر است هر لنگه از درب به وزن حداکثر 400 کیلوگرم را جابجا کند. که جمعا هر دو بازو می توانند هر دولنگه از درب با وزن 800 کیلوگرم را باز و بسته کنند. با توجه به اینکه طول بازو های سورنا تا 3.5 متر باز می شوند، پس می توان آن را برای اکثر درب های پارکینگی نصب کرد.
 

جک وینتا مدل سورنا 400 یکی از جدیدترین محصولاتشرکت وینتا ست که به محض ورودش به بازار و نشان دادن توانمندی ها و عملکرد خود کم کم به سر زبان ها افتاد تا جایی که به سرعت به یکی از محبوب ترین برند های نوپا تبدیل گشت. این جک پارکینگ  با نمونه جک ACE پروتکوایتالیایی  رقابت نزدیکی دارد  و سعی شده است کیفیت آن نیزهمانند نمونه ایتالیایی باشد به کمک کورس 40 سانتی متری و موتور قدرتمند خود می تواند به راحتی درب هایی با طول 3.5 متر و وزن 800 کیلو گرم را به راحتی حرکت دهد بدون آنکه فشاری را متحمل باشد.

تنظیم سرعت موتور، مدار دیجیتالی هوشمند، کلید خلاص کن، قابلیت اتصال قفل برقی، بازکزدن درب بصورت تک لنگه و دو لنگه، بازکردن درب با زاویه 125 درجه و گارانتی 36 ماهه بخشی از ویژگی ها و عملکرد بالای این دستگاه می باش

دارای استاندارهای روز دنیا

شرکت وینتا توانسته برای محصولات خود سه استاندار ISO9001-ISO10004 واستاندارد CE اروپا را دریافت نماید.شرکت وینتا تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات وضمانت رابرای مشتریان عزیزارائه کند وضمانتی متفاوت را درمقایسه با تولیدگان مشابه ارائه نماید
 

جک برقی وینتا مدل سورنا 400

این جک پارکینگی وینتا به لطف کیفیت متریال بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ماشین آلات موفق شده است بیشترین قدرت را با بالاترین راندمان در اختیار مشتریان قرار دهد به طوری که می تواند هر بازو یک لنگه درب را با وزن 400 کیلو گرم و طول 1.75 متر به راحتی جابجا نماید.
 

ستاندارد حفاظتی

یکی از ملاک های محصولات برای استفاده در فضاهای باز مانند زیر باران و یا مواجهه با گرد و خاک استاندارد حفاظتی IP است. استاندارد جهانی IP44 این امکان را مهیا می نماید تا کاربران قادر باشند در محیط باز نیز از آنان استفاده نمایند.

 

مدار کنترل هوشمند

جک وینتا سورنا 400 از مدار الکترونیکی کاملا هوشمند استفاده می نماید که امکان برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه درب را دارد و شما با یک دکمه ریموت میتوانید درب را بصورت تک لنگه باز نمایید. همچنین بلبرینگ استفاده شده این مدل عملکرد بسیار نرم و بدون صدا را برای جک فراهم کرده است.

 

استفاده از سیستم دو سرعته

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه استفاده از سیستم دو سرعته می باشد. به این معنی که هنگام بازشدن سرعت مناسبی دارد و هنگام بسته شدن هرچه به انتها نزدیک می شود سرعتش کمتر می شود تا از برهم خوردن دو لنگه درب باهم و تولید صدایی ناهنجار جلوگیری نماید.

 

بسته شدن خودکار درب

یکی از مواردی که برای شما ممکن است پیش آمده باشد باز ماندن درب بدلیل بی توجهی ساکنان به بستن آن می باشد. این امر باعث پایین آمدن امنیت در ساختمان می شود. SORENA 400 با سیستم بسته شدن خودکار درب بلافاصله بعد از عبور از مقابل چشمی، تمامی این دردسرها را از بین می برد و به امنیت ساختمان نیز کمک شایانی می نماید.

 

ابعاد جک وینتا

 

ویژگی های جک پارکینگ وینتا مدل Sorena 400

  • قابلیت جابه جای هر لنگه به وزن 400 کیلو گرم تا عرض 1.75متر (SORENA-400)
  • برد کنترل دیجیتال با قابلیت برنامه ریزی مجزا برای هر لنگه
  • قابلیت تنظیم سرعت، شتاب، دور آهسته انتهای مسیر و قدرت فشار با مانع
  • دارای موتور پر قدرت AC 220 با قابلیت فشار نهایی هنگام بسته شدن
  • قابلیت تنظیم بسته شدن اتوماتیک پس از عبور از درب و تایم اتوماتیک
  • دارای خروجی قفل برقی و رله پارکینگ
  • قابلیت باز شدن دو لنگه و تک لنگه با فرمان مجزا                     
  • امکان باز نمودن درب تا 125 درجه و تغیر این زاویه برای هر لنگه
  • دارای ضریب حفاظتی (IP44) امکان نصب سیستم در هر شرایط محیطی

 

نصب صحیح جک سورنا

گارانتی

VINTA برای اینکه اطمینان و اعتماد خود را نسبت به تولید جک بازویی وینتا به کاربران نشان دهد و خیال آنان را از بابت خرید دستگاهی با اصالت راحت نماید اقدام به عرضه آنان با گارانتی 36 ماهه نموده است. این در حالی است که سری IRON را با گارانتی 18 ماهه ارائه می کند.


 

جک بازویی وینتا مدل سورنا 400

اولین محصول تولید شده توسط شرکت وینتا VINTA جک بازویی وینتا سورنا 400 می باشد .این جک بازویی از لحاظ ظاهری بسیار شبیه جک بازویی بلانکو  و یا جک پروتکو مدل ACE میباشد و حتی از لحاظ توان موتور و نوع گیربکس نیز تفاوت چندانی با جک بازویی بلانکو ندارد.

یکی از تفاوتهای جک وینتا مدل سورنا با برندهای مشابه در بازار مانند یال و یا بلانکو تولید دردومدل 400 کیلوگرم و600 کیلوگرم میباشد.که در این مقاله سعی در معرفی وببرسی اجمالی جک بازویی سورنا مدل 400 میباشیم

جک پارکینگی وینتا 400 مدل سورنا ازنوع جکهای بازویی الکترومکانیک می باشد. ولتاژ عملکردی جک وینتا  220 ولت می باشد.موتور الکتریکی این جک پارکینگی با توان 380 وات قادر به تولید نیرویی معادل 3000 نیوتن می باشد و با توجه به کورس 40 سانتیمتر این جک قادر به جابجایی هر لنگه درب به طول 4 متر وبه وزن 350 کیلوگرم طبق توصیه شرکت تولید کننده می باشد.

ساختار گیربکس بکار رفته در این جک باعث گردیده که با توان بیشتر نیرو تولید گردیده از موتور را به درب منتقل نماید و با توجه به طراحی و کیفیت بالای اجزا و قطعات گیربکس این جک پارکینگی مناسب برای مجتمع های مسکونی و یا درب های سنگین وزن می باشد.

ولی از آنجایی که ولتاژ موتور استفاده در این جک پارکینگی وینتا 220 ولت میباشد و موتورهای الکتریکی با ولتاژ 220 ولت گرمای زیادی تولید می کنند،لذا این سبک از جکهای پارکینگی مناسب برای تردد های نامحدود نبوده و بیشتر برای کاربری اماکن تجاری و مسکونی با تردد متوسط می باشد

یکی از تفاوت های جک پارکینگی سورنا 400 با سایر جکهای ایرانی موجود در بازار همین تفاوت در ساختار گیربکس این جک می باشد و از آنجایی جک برقی سورنا(جک برقی وینتا)گیربکس در راستای موتور قرار گرفته است لذا هنگام نصب بروی درب شما فضای کمتری را اشغال کرده و نمای زیباتری به درب شما میدهد.

جنس بدنه ساخته شده جک وینتا VINTA مدل سورنا 400 از نوع آلومنیوم با روکش پلی استر می باشد.استفاده از بدنه آلومنیوم باعث افزایش استقامت در برابر ضربه بوده و یا فشار باد می باشد و همچنین در خنک شدن در جک در کار کرد بالا تاثیر به سزایی دارد.

مدار فرمان استفاده شده در جکهای پارکینگی وینتا مدار فرمان با پارامترهای تمام دیجیتال بوده که قادر به تنظیم قدرت وسرعت بازوها،قابلیت تنظیم سرعت انتهایی بازوها، قابلیت تنظیم میزان فشار انتهایی و همچنین قابلیت تنظیم زمان بسته شدن پس از عبور از جلوی چشم وتنظیم بسته شدن خودکار را دارا می باشد.

ریموت جک وینتا سورنا 400

ریموت های مورد استفاده در جک برقی وینتا 400 از نوع کد لرنینگ با فرکانس 433 مگاهرتز میباشد.طراحی ریموت ها خاص ومنحصر به فرد بوده ولی با توجه سیستم کدینگ ریموتها قابلیت ستنمودن انواع ریموت های لرنینگ موجود در بازار با فرکانس 433 مگا هرتز وجود دارد.

قابلیت فرمان با ماژول وای فای

یکی از قابلیت منحصر به فرد برد وینتا مورد استفاده در جک برقی وینتا قابلیت اتصال به گوشی همراه می باشد

بدین صورت که با استفاده از ماژول وای فای استفاده شده در برخی از مدلهای جک برقی وینتا قابلیت فرماندهی به درب همانند ریموت درب مقدور می باشد که این قابلیت مزیتی منحصر به فرد در میان رقبای هم رده خود می باشد و شما میتوانید بدون نیاز به ریموت با اپلیکشین نصب شده بروی گوشی خود درب پارکینگ خود را باز وبسته نمایید.

سنسور جک بازویی وینتا سورنا 400

چشمی استفاده در جک پارکینگی وینتا از نوع چشم خطی با قابلیت چرخش 180 درجه می باشد . ولتاژ عملکرد ac/dc از رنج 9 ولت لغایت 30 ولت می باشد سنسور پارکینگی وینتا از نوع  RX/TX می باشد درب هایی که امکان قرار دادن سنسور چشم وینتا بصورت مستقیم نیست با استفاده از قابلیت چرخش 180 درجه چشمی در جک برقی وینتا به راحتی میتوان از این سنسور ها استفاده نمود.

یکی از محاسن چشمی جک برقی وینتا مدل سورنا کیفیت ساخت بالا از بهترین متریال می باشد.این چشمی نسبت به نور افتاب هیچومه حساسیتی نداشته برد واقعی ان بصورت طولانی مدت 8 متر می باشد.

جک بازویی وینتا طبق ضوابط شرکت تولید کننده شامل 3 سال ضمانت می باشد.شرایط گارانتی در کاتالوگ موجود در هر بسته جک همراه با کارت گارانتی می باشد.نکته ای که برای استفاده گارانتی  هر محصول حایز اهمیت می باشد نصب وراه اندازی اصولی وصحیح می باشد.

گارانتی وکاتالوگ جک سورنا

یکی از نکات مهم در نصب وراه اندازی جک وینتا سورنا 400 عدم استفاده برای دربهای پارکینگی که به سمت بیرون باز می شود می باشد که هم بروی جعبه این محصول قید گردیده وهم در گاتالوگ جک وینتا قید گردیده است.

بنابراین توصیه میگردد از انجایی که پیش نیاز استفاده از گارانتی محصول نصب صحیح واصولی محصول می باشد قبل ازنصب و راه اندازی از نیروی مجرب وحرفه ای جهت نصب وراه اندازی جک وینتا استفاده نمایید تا بدون دغدغه زمان استفاده از محصول از گارانتی شرکت وینتا استفاده نمایید.درب اتوماتیک سفیر نماینده محصولات وینتا اماده مشاوره فروش وخدمات پس از فروش کلیه محصولات وینتا میباشد.

دنیای نور نمایندگی انحصاری وینتا در استان اردبیل

عمومی

  • ابعاد
    ۰.۸x۰.۱۲x۰.۰۹ متر
  • جنس بدنه
    آلمنیوم سخت
  • سایر توضیحات
    پر قدرت
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

نقاط قوت

  • ایرانی گارنتی دار

نقاط قوت

  • آلومینیوم سخت
پشتیبانی و مشاوره
سلام !
برای پشتیبانی، مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با ما در ارتباط باشید.